Sangbogsjulekalender på Facebook

Publiceret 01-12-2018

Vi har linet 24 Højskolesangbøger og 24 plakater for Højskolesangbogen for børn op til en julekalenderleg på Facebook. Du deltager ved at finde et stednavn i sangbogen og fortælle, hvorfor det sted eller hvorfor sangen betyder noget for dig.

Vi er gået ind i december og det er jo den perfekte anledning til at starte en julekalender-rejse igennem Højskolesangbogen. Du kan være med til at skabe den på Højskolesangbogens Facebookside.

Find et stednavn i Højskolesangbogen

Vi skal en tur igennem Højskolesangbogens steder. Find en sang med et stednavn - det kunne fx være Jelling fra nr 124 Mens jorden driver roligt rundt eller Fakse i nr 188 Jorden drejer om sin akse og fortæl hvorfor det sted eller hvorfor sangen betyder noget for dig. Skriv dit forslag på dagens Facebook opslag, så udvælger vi en af historierne og bringer den dagens efter.

Skriv din historie om stedet eller sangen

Vi trækker en historie hver dag, og sender en Højskolesangbog til den, hvis historie bliver valgt.

Deltag på højskolesangbogens Facebookside

God rejse