App er opdateret

Publiceret 17-01-2018

Vi har opdateret Højskolesangbogens app. Glæd dig til at kunne lave din egen playliste, høre melodier, se tekster og noder. Alle der har købt sangbøger i appen, kan selvfølgelig hente købet i den nye app.

Den digitale version af Højskolesangbogen har fået en opgradering og du kan også købe vores sanghæfter som fx. Det blå sanghæfte og Halfdan.

I appen finder du sangtekster, noder, melodi og baggrundstekster om alle sange.

Hent appen og køb sangene

Hvad kan man i appen

• søg i sangene eller slå op i registre via menuen
  • se sangteksterne
  • få baggrundsviden om sangene
  • se noderne
  • lyt til melodierne
  • føj sange til dine favoritter
  • se liste over de mest populære sange

Hvad er nyt i forhold til den første version

I anden version af app har lavet nye muligheder for at slå op i og vise sange.

• Personlig forside med adgang til egne favoritter og mest populære sange.
  • Forbedret mulighed for søgning og opslag i registre.
  • Alfabetisk liste over alle sange.
  • Mulighed for at vælge at streame sange eller downloade en sangbog, hvis man skal bruge den offline.
  • Opslag og forklaringer på ord i sange.
  • Zoom på tekster og noder.
  • Mulighed for med en slider at tilpasse størrelse af vindue med node/sangtekst/artikel.
  • Fulde indspilninger af melodier i "Det blå sanghæfte" og "Halfdan" - samt 100 nye indspilninger til Højskolesangbogen.

Hvordan genskaber jeg mine køb

Hvis du allerede har app'en og vil se de sange, du har købt, kan du finde vejledninger her:

Hent i App Store

Hent i Google Play

Bemærk at du henter en ny app, og at dine favoritter fra den gamle app ikke gemmes.

undefined