Blå bog

I podcastserien "Blå bog" tegner Mikkel Skovgaard et portræt af 10 betydningsfulde danskere med sangbogen i hånden og stiller skarpt på deres absolutte højskolesangbogsfavoritter. Lyt med når 10 spændende gæster åbner op om deres sangunivers.

10 podcast, 10 danskere og en masse højskolesangbogsfavoritter

Vært Mikkel Skovgaard har i Blå bog besøg af 10 betydningsfulde danskere, som fortæller om deres højskolesangbogsfavoritter og hvad sangene betyder for dem. Podcasten kommer i 10 afsnit og kan høres fra mandag den 6. september 2021.

Hør bl.a. Søren Ryge fortælle om sangene fra sin barndom i Sydslesvig, Ida Auken diske op med havregryn og helligånd på vers, og Daimi sætte ord på de mange ørehængere, som sangbogen gemmer på. Alle 10 afsnit udgives på en gang, så du kan fordybe dig i de mange spændende fortællinger fra de medvirkende personligheder.

Find serien i din favorit podcastapp

Hent podcastserien

Podcasten Blå bog bor på:

Højskolernes podcastkanal

Men du kan også finde den på